melinadavideit

2010-08-09
10:36:45

Santaworld!
Hej på er alla godingar! Idag sitter jag i entrén på tomteland, inte alls mycket folk i parken idag, inte så konstigt med tanke på att semestern börjar ta slut för alla och plus att det regnar och det ska det göra hela dagen enlygt yr.no.

Hoppas på att dagen går fort! Igår kom stefan hem till mig vid 20 någon gång tror jag sen så ville han kolla på film vid halv 11, jag tror jag såg 10 minuter? Han försökte få mig att vara vaken men jag kunde verkligen inte så jag somnade på en gång och så vaknade jag till när han stängde av datorn :P förlåååt stefan!

imorgon fyller han 21 år ska ni veta =) min lilla plutt.

och min mamma och syster åker till stockholm idag för att sen åka till turkiet den 12e. Och stefan åker till turkliet dagen efter.... FREDAG DEN 13DE!!!!! jag tittade argt på honom när jag fattade att det var den dagen. nåjaaaa. jag blir lämnad alldeles ensam till slumpen iaf, alla vill hellre va i turkiet än att vara med mig :( :P

nåja, jag ska ju bara jobba ändå :P idag är det faktiskt näst sista dagen för mig på tomteland! det känns GÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTT!

 

här är jag och mammsen när dom va uppi kläppen och hälsade på =)

 

för er som inte visste det så har jag bestämt mig för att inte gå skolan - jag gör en till säsong i kläppen ändå :P jag kan inte hålla mig därifrån än =)


Kommentar:
#1: DFG

Det är bra Mellis!! En säsong till som liftwaffe =)Jag kommer behöva hjälp med att styra upp dom nya "blåjackorna". Och när alla sticker till Turkiet är du ju alltid välkommen till mig och Liza här i Lima=) Vi kan döda grävlingar, plocka svamp och tjuvjaga=) helt normala saker för att vara i Lima Haha!!! Bara så att du vet måste det vara Liza som sagt till mina grabbar vart dom ska kolla när tjejer hoppar studsmatta=)Hahaha!!!!!

Hälsa tomten! hata gnaget!! FORZA DIF!!!!!

2010-08-10 @ 12:05:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: