melinadavideit

2010-08-05
10:51:17

stolen dal
hej på er =) här sitter jag i stolsliften i kläppen nu igen! kom upp hit igårkväll vid 21 någon gång, då jag åkte hem till adina och björn och hängde med dom, frida och allette. riktigt trevligt och det slutade med att vi satt och snackade lite om säsongen som gått, och så var vi lite spända för säsongen som kommer =) guuud så skoj!
morgonen såg ut att bli riktigt fin för solen sken som om den fått någon drog i sig men nu är det bara moln. :( sen ligger det en död fågel i stolsgaraget. blä! björn ville inte ta bort den och erik tyckte det var fränt. hmm..
nåja, mitt internetbankdoseproblem verkar inte lösa sig. nu hittar jag ingen av dom?! jag hade två st hur länge som helst och bara för att jag måste ha den nu så finns ingen?!?!??!?! VAD VILL DU MIG GUD VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL????
tur att jag fick in min milersättning häromdagen då för annars hade jag varit en mupp utan pengar! jag har ju alla mina pengar på sparkontot som jag för över ifrån när jag behöver, men nu är ju det omöjligt. hmmmm. och jag har inte ätit på snart ett dygn. blä!
på fredag som det ser ut nu så blir det kräftskivaaaa :D MUMS!
det var lätt när man va liten :P då hade mamma reda på alla saker åt mig!! kanske är dags att växa upp?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: