melinadavideit

2010-08-17
18:34:00

tvärvändning!
guess what!! helt plötsligt har jag avbokat min HTC och beställt ................ EN IPHONE 4!! snacka om vändning! det ska bli spännande att se vad det är för en kul grej och nu längtar jag igen =) =)

sitter just nu och har dragit i mig en red bull och en bit honungsmelon =) väntar in mina sötisar =)

dom lär vara här närsomhelst tror jag =) har iaf damsugit nu så man kan vara här inne! och imorn fyller sandra dahl 20 år!!! va kul! GRRRATTIS I FÖRSKOTT SÖTIS!


sitter just nu på björns dator som han så muppigt nog ställde in här imorse när jag va på jobbet för att snylta av familjen björks internet ! själv har jag ju dongen med mig jag, har inte snyltat en millimeter förrän nu :P snäll jag är vaa =)

NU KOM DOM!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: