melinadavideit

2010-08-26
20:35:12

U S and A
jag va ju till gittan igår och hämtade lite papper som vi skulle ha med oss till ambassaden idag. så satt vi och pratade lite om allt möjligt, lite minnen av daddy och sådär och va tråkigt det är att allt blivit som det blivit efteråt, det är en jävla härva ska jag säga er.. nåja, iaf så började vi prata om vad jag ska göra i höst. för nu har jag ju absolut ingenting att göra. så som en snilleblixt kom min gamla idé tillbaka till mig och nu känner jag mig riktigt pepp!!


varför vara i sverige och göra ingenting när jag kan ut och upptäcka världen? ska genast kolla upp läget med vederbörande och priser och datum =)



varför inte? hade inte ni tagit chansen om ni kunde? har ni något speciellt land/ställe som ni känner att ni bara måste till??

Kommentar:
#1: DFG

Klart att du ska åka till staterna om du får chansen Mellis. MEN!! Du SKA inställa dig på Kläppen skiresort 10 december för att bemanna släppliftar, är det uppfattat?? ;)

2010-08-29 @ 20:09:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: