melinadavideit

2010-08-17
10:10:37

what a girl
hörrni. nu har jag sovit i över 12 timmar! vilken tjej jag är!! somnade framför tvn igår när jag ätit mat vid 18 någon gång, sen vaknade jag upp vid 19 ungefär och gick och lade mig i sängen ett tag... TRODDE JAG JA! öppnade ögonen snabbt 4.35 och kom på att shit va gör jag? sen somnade jag om :P

vaknade sen av mobilen kvart i 8 som vanligt och va helt torr i käften, hade alla kläder på mig och hade vaken borstat tänderna eller tvättat av mig sminket! bra jobbat melina! det var gött att sova iaf, jag behövde nog det =)

idag är det min sista dag på kläppen tror jag minsann - om det inte dyker upp nå mer =) och sen så flyttar jag hem igen i helgen. då är mina kära turkar hemma igen =)

och idag kommer agge och sandra upp =) det ska bli roooooligt =) =) =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: