melinadavideit

2010-12-07
21:46:40

förlåt!
hej på er! nu har jag varit sådär riktigt dålig igen! har inte uppdaterat på hur länge som helst, men nu är det som det är och nu skriver jag några rader =) sitter just nu uppe  i sälen, eller ja, källan som det så fint heter =) har alldeles nyss målat mina naglar blåa med orangea stämplar! riktigt chict =)

idag har jag jobbat på kläppen, satans va kallt det är! jag bor iaf med sandra i år igen =) känns riktigt bra! vi trivs ihop! har det riktigt mysigt här i våran pyttelilla lägenhet =) ska ta lite bilder sen, jag har blivit så dålig på de här med blogg. men nu har jag inte heller min egna dator så de blir lite svårt med att lägga in bilder å så. kanske kan låna hennes internet sen och uppdatera lite bilder från min dator =) då kan det bli lite roligare att kika in här!

helgen som va har varit en hemsk jobbhelg men nu är den över och jag ska aldrig mer jobba dubbelt! (gör jag ju ändå säkert)

imorn börjar jag jobba kl 8 igen =) tycker det är skönt att börja då för då hinner man med lite mer under dagarna, dock är jag fortfarande så trött efter helgen nu så jag har inte orkat göra så mycket på kvällarna nu än utom att ta det lugnt och umgås med lite vänner =) men det är fint det med =) på torsdag åker jag hem till mora igen för att köra ännu en helg med midvinterblot!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: