melinadavideit

2010-12-15
00:00:38

Rör på fläsket!!!
Hej på er godingar!! Jag och Sandra har precis kommit ur duschen! Ja inte samtidigt då såklart men ni fattar!! Vi har varit i Limahallen och spelat innebandy i 2 timmar! Faan va kul det va och va många vi va ! :) 35 pers!! Jättekul med så många från olika avdelningar så man har bättre chans att lära känna varandra! Jag har skrattat mycket i Lima idag och jag tror nog alla fick sig en liten blåklocka någonstans! Jag fick 3 plus att klantarslet själv( = jag) tog ett steg bakåt och vrickar foten från ingenstans!! Jag hade ju på mig mina utespringskor och dom är det ju högre sula på och SNAP så ligger min fotknöl nere i marken! Bara skaka av sig att fortsätta :) Riktigt roligt iaf :) nu har vi ätit äggmackor jag och Sandy och nu ska vi nog minsann sussa en sväng :) jag jobbar imorn men inte Sandra :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: