melinadavideit

2010-02-23
19:07:20

Gävle imorn!
ja nu jävlar händer det saker! imorgon efter jobbet ska nämligen jag, sandra och adina pysa till Gävle! Sandra kommer därifrån och på torsdag så får vi ju lön så vi tänkte shoppa lite och sandras syster håller på att utbilda sig till massös, så hon har erbjudit sig att massera oss eftersom hon måste få ihop timmar =) AS GÖTT! vem tackar nej till massage? INTE jag iaf =)

hihi!

här sitter jag nu i sängen och lyssnar på shrek soundtrack! det är riktigt mysigt faktiskt! idag har jag och sandra stått i ripan/sparven igen :P det verkar som om det har blivit våra liftar alltså, får ju jämt stå där! men imorn ska jag iaf stå i uven! kommer inte ihåg när jag var satt där sist.. fast egentligen är jag ju inte det nu heller, utan jag har tagit en dag åt angelina för hon har sin syster och papps här så hon vill ju självklart umgås med dom =)

adina håller på å poppa popcorn nu hon, tydligen :P

jag känner mig lite småseg och mysig bara jag =) kanske ska ta täcket och mysa ner mig i soffan =) jo det tror jag nog!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: