melinadavideit

2010-02-16
22:18:49

jäääävlar

va det är FINT på linds åkeri nu!! har inte varit såhär rent sen någonsin! inte ens när vi flyttade hit! snacka om superstädare! nu ska vi försöka hålla de här med att göra detta en gång i veckan... :P hoppas det går!!

simon håller på å gör eget snus nu så de luktar helvete i hela köket, fyfan :P tur man har rummet längst bort från köket iaf. blir inte kul att gå upp och äta frukost imorn. blä blä blä för snyyys!

appropå blä så höll jag på att spy som fan imorse!! jävlar jag har inte varit så nära på att spy på hur länge som helst!! jag skulle dricka ett glas oboy till frukosten och sen va min mjölk slut så sandra sa snällt att jag kunde få ta mjölk av henne! så jag hade i pulvret i glaset och sen skulle jag hälla i mjölken, och det kom bara en KLUMP!! å fyfan sa jag och tittade på utgångsdatumet.. det va ju igår? då kan de ju inte va så dåligt? så jag gick till vasken och hällde ut lite och FYFAN va min kräkreflex gick på repeat!! UÄUÄUÄUÄ lät de :P hahahahahaha och sandra vart så äcklad så hon höll också på å spy nästan :P asså hela min mage bara vred sig åt mig! jag är askänslig för spya och saker som liknar spya :P

fick lov att ta ett glas oboy när vi kom hem från affären med nyköpt mjölk idag för att jag inte skulle bli avskräckt. det hade ju varit förfärligt?

börjar bli trött nu, adina hon har sovit sen vi började städa - hon har inte hjälpt till! vilken mupp!! tro om jag ska sova snart med. imorn jobbar jag i höken, sen sticker jag hit till linds och duschar och swischar om och sen far jag hem till mora =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: