melinadavideit

2010-02-02
23:52:55

jahaaa
nu har jag kört kompaniet till harrys, nu ska jag skynda mig att somna :D
är faktiskt slitit att inte sova om man ska upp och jobba minsann.

snacka om att jag adina och sandra har varit manliga idag!! vi har bogserat 2 st bilar utan någon som helst hjälp av nån karl! vad ska man egentligen med karlar till när man kan allt själv som kvinna?? hihi, nej vi kände oss förjäävla coola när vi puttade bilar hur lätt som helst och så =) vi är nog mer manliga än någon annan karl här i trakterna ;)

bärgaren va ju snål som aset, på vårat senaste liftmöte sa malin att sälens bärgning gör gratis arbeten åt oss på kläppen eftersom de får så mycket jobb tack vare reklamen vi gör för dom. men när man väl behöver hjälp ska dom minsann ha betalt.. idioter!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: