melinadavideit

2010-02-20
18:21:32

this is life!

äntligen har man kommit hem efter en slitig dag på jobbet. okej, kanske inte slitig bokstavligt talat eftersom det kanske var tre pers i backen men FYFAN vilket hemskt väder det har varit!! då va det fan bättre med 34 minusgrader alltså..

tiden innan lunch gick så jäävla sakta då de va helt sjukt! sen efter lunchen bara swichade resten av dagen förbi!

bruno den galningen höll på att mörda mig idag!! han skulle sparka snö mot mig när jag stod lutad mot sparvens lifthus bredvid sandra. jag såg alltså hur han swingar foten i pudersnön - och sen till min fasa ser jag att det är INTE bara pudersnö i den där swingen!! Token får med en iskoka! och BAM säger det i dörrkarmen precis ovanför mig! Snacka om att mina ögon var hur stora som helst och jag skriker MEN BRUUUNO!? SKA DU DÖDA MIG?! :P nära döden upplevelse alltså :P och han bara står och skrattar med sitt roliga skratt :P

en till sak som hände imorse :P haha, jag skulle skriva på whiteboardtavlan så gick det som stod kvar från igår inte bort, så jag fick lov att spruta på ett spraymedel på tavlan som gör att det går bort, så jag sprutade lite och då såg det ut som att det inte kom någonting, så jag vänder sprayen mot mig och tittar i den samtidigt som jag sprutar.... 1+1=????? RÄTT I ÖGAT! jag får panik och slänger mig ut ur lifthuset och ner i snön och slänger snö i ögat för att rädda det :P som tur är så verkar det fungera fortfarande =) mitt söta lilla öga :)

appropå ögon så har det även runnit ur dom hela dagen! det tror jag också hjälpte mig i den där sprayolyckan för att det rensades ur :P tacka vetja bihåleinfektion? :P


Kommentarer:
#1: DFG

Själv har man väl fått svininfluensa 3!? (hade 1:an redan i höstas och Björn fick svininfluensa 2 under intro helgen) Ja det var därför ni inte såg Björn dyngfull under introhelgen=)

Du får ta det lugnt med ögonen Mellis!!

2010-02-21 @ 03:39:30
#2: Björn

DFG, varför är du uppe kl 4 o kommenterar Melinas blogg för? förövrigt tror jag det är svininfluensa 4 du fått...jag har ju haft den 2 ggr!

2010-02-21 @ 06:41:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: