melinadavideit

2010-01-17
19:03:20

ääälsklingen =)
heeej! nu har jag varit hemma i typ 2,5 timmar. jäkligt nice att bara hem och slappa, och inte nog med det! stefan var kvar också!! han kom hit igår och så skulle han hem idag, men jag övertalade honom till att stanna iaf ett litet tag till så jag hann träffa honom efter jobbet. guld värt. jag älskar dig stefan =)

idag har jag "slitit som fan" :P inge folk alls just :P skönt att bara chilla runt lite, som vissa andra gör varje dag! :D

haha hur duktig är man då! jag va lite besviken på adina för hon hade slarvat bort vårat vin. hon och erik hade ställt det på nå smart ställe när vi skulle in på tranan. och idag bara gjorde jag en chansning och gick och kollade lite runt skidskolan...


GISSA VAD JAG HITTADE :D

åkte med ett STORT leende på läpparna hela vägen hem till linds åkeri ;D

okey jag är bra :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: