melinadavideit

2010-01-08
16:32:05

gårdagen i bilder..


vaknade till detta och kände faktiskt en liten lättnar, då det var -33 dagen innan på jobbet.



en fin morgonbild ifrån kläppen :)



en dagsbild ifrån liften som heter uven, den brantaste liften på anläggningen! där brukar folk ofta ramla :O



här sitter jag inne och värmer mig en sväng i lifthuset =) 6 lager tröjor har jag också, nice :P



här har jag precis slutat för dagen och promenerar ner från liften ugglan!

kl 18.30 -20.20 var det liftmöte, efter det drog jag snabbt som blixten till våmhus och sov hos stefan =) molle va glad!





jag var också glad fastän stefan busade och tog kort på mig med min nya kamera =)




han hjälpte sin kära syster cissi med matten =)



min fining ♥



här är en av hans finare sidor :D haha såna här kort tar han alltid på sig själv av någon anledning? :P



mysigt :D

Kommentar:
#1: störe

kom tillbaka weti!:)

2010-01-08 @ 16:43:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: