melinadavideit

2010-01-19
21:24:22

hellooo
nu är det kväll minsann! ännu en dag har gått, riktigt smärtfritt! efter jobbet drog jag och adina ner till shopen och fixade skidor till kvällen. riktigt spända och vi undrade verkligen vad vi hade gett oss in i. vi var anmälda till den RÖDA gruppen, alltså den näst bästa. tur som fan så fick vi bli blå ;D



förresten, såhär såg det ut kl halv 9 en morgon utanför skiduthyrningen!! kul för dom som jobbade ;)



elin är redo för lite snowboardlektion!



frida och oscar =)



här har vi alla kycklingar som var med på personalåkningen ikväll =)
beckasin var öppen! erik visste tydligen inte om det innan så han skrek rakt ut när han fick reda på att skidskolan tänkte ha igång beckasin från 18-20 :P hihi


as fint!



nu känner jag mig lite mosig, kanske ska ta och göra mig i ordning för sängen =) sover själv i rummet ikväll med!! imorn ska jag stå i ugglan, den kallaste liften.. buäää..

sen är jag LEDIG torsdag fredag :D fan så skööönt! blir nog att åka skidor, min nya karriär, skidåkare. den startar nog nu ungefär. lördag söndag jobbar jag i skipass försäljningen. blir också rätt så nice!
vet att ni kommer sakna mig i liften, men nästa vecka är jag back on track =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: