melinadavideit

2010-01-14
18:11:34

home at last!
nej då dagen har inte alls varit så faslig! as skönt att stå i beckasin, där vill jag stå mer gånger =) fast lite längre kanske!

här kommer bilderna jag haft problem med :D från i tisdags =)



jag står och muppar mig i uven :P




här är en bild från kvällen då det var evakueringsövning, björn hade privatlektion med mig och adina =)



adina ser busig ut medans hon lyssnar på farbror björn ;D



det var riktigt fin utsikt från toppen =)



här busar björn med björk :P som är inne i sin egen värld :D



vi backade in stolliften =)



jag och min kompis adina :D



såhär ser det ut på kvällarna när stolliften ska stänga !



och här värmer folket upp inför evakueringen på diverse olika sätt :P



adina står och skriker någonting



hihi, tessan och henke hade det mysigt i sin stol ;D



nedanför vår stol, våra räddare i "nöden"

evita nagge och fredrik !



två nyfikna tekniker!



jocke och sussi hängde (hihi) i stolen med mig =)



här hade både sussi och jag kommit ner smärtfritt, men de va fan läskigt alltså!!
jocke fick sitta kvar till sist, kvinnor och barn först ;D



här börjar han firas ner =)




här är han halvvägs ner =)



se! han är nöjd och glad !



haha, fredrik och evita hade sin egen stil när de proppade ner repet i väskan igen :P




nu ikväll, eller ja, ikväll, nyss så har jag spelat lite super mario med simons mitt i pisten ragg, hehe, vet inte ens vad hon heter =) men så fick jag game over på tredje världen =( då var det inge kul längre.

imorn är jag som sagt ledig, men jag funderar faktiskt på att åka upp och åka lite, iaf verkligen om det är fint väder! ska kika lite vad det blir för väder.


en sån här grej va de på sälen.. hmm, jag får suga lite på den karamellen. ÄR det fint imorn, då sticker jag =)
sen jobbar jag i helgen också,  och kanske kanske kanske kommer stefan upp :D då blir jag en riktigt glad mellis

vi får se vad som händer =)

nu håller simon och mittipisten på att laga mat tror ja =) korvstroganoff! gött =)

förresten, anton har förfrusit sina tår =( riktigt tråkigt! doktorn har sagt att han frånochmed nu inte får stå på snö i mer än 2 timmar i sträck.. fatta va surt, vi står ju på snö hela dagarna!

nej klä er varmt i kylan kära vänner =)

Kommentarer:
#1: Björn

Vilken tur att det funka att lägga upp ännu mer fina bilder haha=) Förresten om du kallar mig farbror som är så ung, vad kallar du dom andra 2 gammel-teknikerna för? =)

2010-01-14 @ 19:14:39
#2: DFG

Nu känner jag att både Melina och Björn Manfred Reinholdsson är ute på väldigt djupt vatten!!

Men om det är krig ni vill ha så, Bring it on!!;)

2010-01-14 @ 20:39:18
#3: Adina

Hahaha :D farbror björn och tantbjörk!

2010-01-14 @ 22:37:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: