melinadavideit

2010-01-17
22:29:39

laddar inför imorn
har precis tvättat mig och krypit ner under täcket, känner mig så där kvällsmysig då man bara gnuggar in ansiktet i kudden =)

imorgon ska jag minsann stå i höken/falken. har aldrig stått där en hel dag förr, va avbytare där häromdagen bara :P ska väl bli intressant! kollade precis schemat och adina ska stå i falken/höken :D vi har lunch tillsammans ! gött

har träningsvärk i hela kroppen.. av olika anledningar? som jag inte har nån aning om :P är så skumt med träningsvärk, för det är ju både skönt och inte skönt. alltså på samma men ändå inte samma sätt :P

asså jag undrar en sak, min ena stortånagel har gått av när jag har jobbat, men jag kan inte hitta nagelbiten? hur fan kan den försvinna i en isolerad jävla sko??? jag fattar ingenting :D och det är ingen liten bit, utan nageln har ju gått av för att den var så lång eller nå, men det finns inget spår?!

nu ligger adina och erik i sängen bredvid och ska kolla på film. kul för dom :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: