melinadavideit

2010-01-05
07:13:44

nääe fyy!
vilken skit! nu har jag och mamma (som jag för övrigt tvingat upp på tok för tidigt) stått och försökt kabla igång den jävla skitskodan som inte går igång, i 50 minuter!!! vafan liksom! jag ska upp till sälen och jobba och jag tar mig inte ens ifrån mora.. aaah död åt skoda.  nu skulle jag haft min älskade ford som jag aldrig kommer få :P

jo då hoppas jag verkligen att jag gör. det enda positiva med det här är väl att jag är kvar i mora i någon timme till. hur många det blir, det vet jag inte nu. bilen vägrar ju starta.. men mammen är så söt som kommer och hjälper mig! puss på dig mamsell!

nu ska jag väl blunda ett tag - kanske bilen väljer att starta då? den kanske kände att jag va trött och inte ville släppa ut mig på vägarna?? kanske det är ett tecken! kanske de är daddy som såg till att bilen inte startade.. vem vet??

mamma sa iaf att det kommer bli upp mot 40 minusgrader i veckan!!!!! jag.kommer.dö

usch, haha jag får frysningar bara av att tänka tanken!!! snacka om att bilen inte kommer starta :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: