melinadavideit

2010-01-31
15:04:04

sliten kvinna

hej! nu sitter jag återigen i detta skipasshittepå! säljer lite pass då och då men jag tycker inte det har varit så himla mycket folk idag faktiskt =) rätt så skönt.. det är dock lite jobbigt att jag inte kan danska eftersom att hälften lätt av alla gäster är danskar :P nåja..

det är 4 timmar kvar tills jag slutar. ikväll tror jag att jag säger ifrån till utgång, jag är så himla sliten!! har varit bra på arslet 2 dagar i rad nu =) känner bara för en mysig hemmakväll med TVspel! det tror jag minsann att jag ska göra! hoppas nån vill joina mig i mitt hem.

stefan har nu lämnat mig och sälen än en gång. vi hade riktigt kul igår iaf och jag har knappt någon röst, jag hostar och är hes.. det kostar att ligga på topp! eller?? hiih, anyways så är jag ledig imorn, och jag vet inte men det har snackats om att jag, adina, sandra och jessica ska åka till mora och shoppa då! NICE nog för att jag har shoppat på tok för mycket nu när jag VAR HEM SIST!

nu vill niklas byta dator med mig av någon konstig anledning =)


Kommentar:
#1: DFG

Håller med dig, det känns som att jag ska ta det lugnt ett tag nu=) Hoppas att allt är bra med er på Linds. Vi ses i raijpan på tisdag har för mig att jag har lovat att hälsa på där=)

Hälsningar Gruvfyllot.

2010-01-31 @ 22:31:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: