melinadavideit

2010-01-08
17:14:27

wiwiwi
hihi ja jag är ett klantarsel :P min mamma bara tittade på mig med sin vuxna - alldeles dömande blick på mig och väntade på en reaktion från mig, dock fick hon ingen ! TJI FICK DU!  hon säger alltid till alla att jag är så smärträdd, och visst är jag rädd för smärta, men vad jag vet så gråter jag inte när jag gör illa mig fysiskt, det är de där psykiska som knäcker mig om något. även om det nu gäller min starka hypokondri :P då jag tror att jag har alla sjukdomar som finns i hela världen. då ringer man doktorn och sen säger hon; Nej melina, du är inte sjuk.

Men är du verkligen säääker??

Ja melina, gå hem nu.

:P


nu sitter jag iaf med ett bandage runt handen som har hjälpt stoppa blödningen :P fan va ont de gjorde ett tag! jag tror det kom in lökbaciller i såret eftersom att kniven gick rakt igenom löken och rätt in i handen på mig. mums. lökigt hehehehe

de sved på som fan iaf, men nu känns det inte just någonting!

appropå ingenting, vet ni om att man är medvetslös i en hundradels sekund när man nyser? det kanske är därför det är så himlans skönt, eller hur? asså bara känslan av att shit nu måste jag nysa, och så tittar man in i solen, lampa eller nå annar som lyser och bara ATTJJJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! fan va de är skönt!!

stefan vet inte hur man nyser, han kommer till stadiet då man ska släppa lös den, men nöten håller nysen inne! precis när de ska låta ATJOOOO så kväver han den?!?!? och så säger han; åå fan va skön den va.

hallå? vad va det som va skönt? du sabba ju hela nysen!!

hihi, vet du vad stefan? jag tycker om dig ändå, fastän du inte kan nysa som vettigt folk =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: