melinadavideit

2010-07-18
22:16:28

heeeej =)
här sitter jag hemma i köket! har nyss varit ute på en promenix med mammsen min =) stackarn jag tuktar henne!
i fredags va jag i lima och det var riktigt trevligt =) träffa massa kläppisar och massa nytt folk - det är alltid kul med nytt folk =) jag blev absolut inte lika full som vissa i vårat sällskap (nämner inga namn men han har något gemensamt med djuret björn) jag skulle ju tillbaka till mora och jobba dagen efter. och kuuul att melina glömmer sin väska kvar i lima! i den finns nämligen allt jag äger.. typ. min plånbok=körkort, pengar, legitimation, kläder, kalender= så jag vet vad jag ska göra nästkommande dag, parfymer, deo och inte för att glömma HELA MIN SMINKVÄSKA!!!! snacka om katastrof.
men jag får gott klara mig, jag ska ju till sälen och börja jobba på lördag. hoppas jag klarar mig till dess. hoppas hoppas hoppas! pengar får jag klara mig utan, det gör min hy egentligen bara gott att inte ha något smink och kläder har jag ju hemma. Det enda som verkligen känns ledsamt är att jag inte har min kalender! buuuhuuuu! och ja mitt körkort kan ju vara bra att ha om man nu skulle bli stoppad av farbror blå. bara för det så kan jag lova er att jag kommer bli stoppad! ååå detta kommer inte bli bra.
jag gillar mina vänner sååå =) ♥
min pojkvän verkar ju gilla mig desto mindre :P ha! här kommer han hem ett halvt dygn sen drar han iväg till idre och idag när han ska komma hem så åker han till sin stuga istället! MÄH säger jag! så tror han att jag ska komma dit :P nej du stefan! :P
nu ska jag nog koka mig några ägg och tröstäta dom =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: