melinadavideit

2010-07-06
01:11:52

konstig dag!
idag har det varit en konstig dag. först vaknade jag upp med stefan kl 04.30. blaaah, han gick upp som vanligt - jag ligger kvar. =) stefan kommer upp igen och pussar lite på mig medans jag sover, sen säger han; Melliiis, det är jättefint vääädeeer!
Yes! tänker jag, fan va jag ska sola idag! jag var ju helt ledig idag. så det var direkt min automatiska plan, eftersom jag jobbar så himla mycket och jag vill få färg! haha berättade precis för  min bror att jag har 5 lediga dagar kvar på hela sommaren, svaret jag fick var; Huh?! Why??
Jaa du det kan man ju undra.
Iaf så fortsätter jag sova hemma hos stefan fastän han åker till funäs, för aldrig i hela livet att jag går upp 05.45 när jag är ledig, det händer inte! sen vid kvart i 10 gick jag upp och åkte hem på en gång. kom hem och duschade å så sen gjorde jag mig klar för att pysa ut och sola, jag fick tag i rebecka och hon va på =) jag va ner på stan innan och köpte mig en somrig kjol som va jättefin!
sen skulle jag åka till rebecka, så jag går till min bil, sätter mig ska köra ut och jag står totally inparkerad! men jag tänker inte mer på det och kör ut bilen som puttar till bilen framför lite, sen kommer jag till rebecka och ser att jag fått an annan färg i fram på min bil, en liten fläck, shit tänker jag! ropar på rebecka och hon kommer och tittar, jaha då när jag har puttat till bilen som parkerat in mig så har jag tydligen repat min egen bil, vet inte hur det vart på den för den va borta sen när jag kom tillbaka.
Så jag har ring polisen och sagt till iaf så jag inte blir av med nå körkort nu :P för det orkar jag inte med! och poliskillen i mora är ju så himla seg! han är rent av trög :P sen låter han så konstig när man pratar och han undrade om jag ville polisanmäla mig själv eller den andra bilen - haha, nej?
Sen när jag väl sitter ner och slappnar av hos rebecka så är det grått över hela himlen! fan. vi bestämmer oss iaf för att pysa ner på stan och fika, agge och keste kommer också och hänger med oss! sen köpte jag ett par assnygga skor (fastän stefan har gett mig köpstopp ;) ) hihi, det är roligt att göra saker man inte får göra ;P
sen åkte alla hem till sig och jag har läst min skvallerblaska å så, sen satte jag mig framför datorn och kikade lite prylar på nelly.com, efter ett tag blev jag så jävla rastlös så jag fick ångest när jag satt och tittade igenom tröjorna. det slutar med att jag slänger iväg min dator och jag bäddar om min säng, sen får jag ännu mer ångest då jag tittar ut och det är hur fint väder som helst och jag har absolut ingenting att göra och jag kommer inte på någonting alls! jag hade sån ångest så mitt huvud fungerade inte!!! jag tog tag i min telefon och letade igenom den för att hitta någon jag känner, SANDRA !!! jag messar henne och tack gode gud hon gick en liten promenad med mig.
Sen när jag kommer hem så är kimberly skitsur ute på gården här för hon och mamma får inte igång kimberlys moppe, och dom visste inte hur man kopplar startkablar, så jag kom dit och visade vart skåpet ska stå och tillslut fick jag igång moppen =)
nu ligger jag här i soffan och har väntat på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga den, så det ska jag göra nu. hehe.
Förresten, man skulle ha blivit egenföretagare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: