melinadavideit

2010-06-24
11:43:23

24 juni!
idag är det den 24 juni och vädret är så himla himla fint! allt är så himla bra. och K U L att jag sitter inomhus och inte ens ser himlen =/ nåja! om 5 timmar slutar jag och då minsann ska jag hoppa i mina träningskläder och mina älskade springskor och ta mig en tur upp för gesundaberget med mina stavar!

igår totaldeckade jag direkt efter jag skrivit det sista inlägget. alltså sov jag nästan från 18 - 08.15 idag. fast jag hade ställt klockan på 8.45 men mamma är ju så sällskapssjuk så hon kom ju in i mitt rum mest hela tiden imorse och skulle prata och klappa och sånt därnt :P haha hon är söt min mamma!

igår fick jag tillochmed en macka och ett glas juice på sängen! de ni!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: