melinadavideit

2010-06-09
15:15:30

förbannade /¤"%%&//#!"####
ja jag skulle ju ut och gå var det ja, knöt på mig mina gamla gamla joggers och tänkte fan va sköna! så gick jag runt lite i lägenheten med dom och kände till min fasa att det här kommer inte gååå....... jävla skit i helvetes jävla rövhälar skulle gärna byta ut er mot ett paket ris! nåja jag fick ändra om i planen så jag tömde min myntsparbössa och drog ner på solariet, där till min fasa jag ser att dom inte tag emot enkronor!!! men vaaaaaaaa fan i helvetes jävla åååååååå... jag hade ju 25 kr i enkronor.. så jag fick gott gå in i alla de närmaste affärer och fråga om de så hyggligt kunde växla med mig.. först gick jag in på moggisvideobutiken, där kunde hon "tyvärr" inte växla för dom ville spara sina mynt. jaha, nehe skit i de då för fan. jag gick vidare till pizzerian venezia, där det tog 5 minuter innan han fattade vad jag menade.. och han hade 2 femmor och en 10a. så då hade jag 5 kr kvar i enkronor. så då gick jag till nästa butik - en pizzeria :P smart att dom ligger bredvid varandra....
där hade han bara en 10. så geniala mellis slängde snabbt fram sina enkronor och en femma! tillbaka fick jag en 10a och dagen var räddad!!! sen sprang jag (gick snabbt iaf) till solariet i hopp om att ingen tagit det solariet jag tänkte ta, och det hade ingen heller =) tjoohoooo!!! slängde i alla pengingar och började smörja in mig i cocosolja =) muums luktar mumma de där!! och precis i tid tills jag smörjt in hela kroppis så startade solariet och jag hoppade in =)
efter solariet kände jag, nej fan, nu måste jag köpa de där compeed skavsårsplåster!! så då gjorde jag det också! men fan va dyrt ändå, 51.50 för 5 plåster. undra om det verkligen är värt  10.30kr per plåster.. det återstår att se ;) det sitter då ett på var häl nu iaf =)
see så rosa och grannt solariet va =)
hoppas min dag fortsätter i positivitetens tecken =)
molly ringde idag och jag ska jobba redan på söndag jag! där ser man.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: