melinadavideit

2010-06-06
23:09:03

förresten!
GRATTIS SVERIGE!!!! DU GAMLA DU FRIA DU FJÄLLHÖGA NORD!!!!!!!!



tydligen är man ju rasist numera om man sjunger nationalsången!
tydligen är man ju rasist om man hyllar svenska flaggan!
tydligen är man ju rasist om man älskar sitt land!
tydligen är man ju rasist för TAMEJFAN ALLT NUFÖRTIDEN!! men vet nu vad?? det skiter jag i!! jag gör precis vad jag vill! tacka vet jag yttrandefriheten och SVEEEERIGE MITT FOOOOSTERLAAAAND!!!!! HURRA HURRA HURRAAAA!!!

vet ni om det att man får inte sjunga nationalsången i skolorna längre för att det är stötande mot invandrarna!? men dom ska slå upp moskeér och dylikt lite här och där dom vill :S skumt! så då kanske vi ska ta och åka till deras  länder och hissa svenska flaggan?? vad tycks om det?????? plus att vi ska förbjuda dem att sjunga sina nationalsånger! jaaaa! JAAAA!! vilken bra IDÉ!!!!!

missuppfatta mig rätt, jag är inte rasist men jag tycker det är sjukt att vi svenskar inte ens får måna om vårat eget land längre. hmmmm. jag blir faktiskt arg över sånt där!

själv tänker jag ha flaggor lite här och där i mitt hem när jag flyttar någonstans! kanske ska heta sverige i efternamn?? "Hej jag heter Melina Sverige och jag bor i Du Fjällhöga Nord, här är vi gamla och fria och vi lever och vi dör HÄR i noooooorden :D" det är väl upp till var och en att tolka saker som dom vill, det är ju inte mitt problem. Samma sak egentligen om jag skulle gå och skrika idiot på gågatan, om någon tar åt sig av det så är det ju deras problem och dom kanske ska gå till en psykolog eller någonting? Knappast är de ju så att man går fram till någon som har det där syndromet då man slänger ut sig ord okontrollerat?? Jag har väl varit med om det många gånger då nån setat; "KUK, fitta blablabla" ofta jag skulle gå fram och ba; fyfan för diiig!!! jag är fan ingen kuk!!!! man lär ju ha nån knäpp då om man ens tar åt sig tycker jag :P

äh åter till sverige! ååå sverige du är så fin! tänk bara nu på sommardagarna här, det finns ju inget så fint! klarblå himmel, knallgröna gräs, midsommarafton och allt vad det är!!! jag längtar till kräfttiderna i augusti =) mmmmm. hade jag kunnat hade jag nog gift mig med dig sverige för du är så genuin och trevlig! jag tillochmed gillar när du åskar och blixtrar för du gör det så passionerat!

JA JAG VILL LEVA JAG VILL DÖÖÖÖ I NOOOOOORDEN!!!!!!! ♥

puss på dig sötaste sverige =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: