melinadavideit

2010-06-17
00:02:44

imorn ♥
imorgon torsdag (som är idag om 10 minuter) kommer min älskade älskling hem! som jag längtat! men ändå så har dagarna gått rätt fort. han åkte ju måndag morgon, så egentligen är han väl bara borta 3 dygn, 4 arbetsdagar kanske man säger. Och imorn vid 18tiden ska han vara hemma :D me=happy. Jag ska nog pussa sönder honom!
Han luktar jättegott på kinden! nästan lite som en bäbis =) mmmm!
Idag har jag jobbat på tomteland, skulle köra ut några broshyrer till 3 olika grönklittanläggningar. Först skulle jag ta mormors bil (som jag har nu eftersom att jag inte får köra min bil för tillfället) så jag packade in tre kartonger i den bilen, så körde jag upp till chefen. Hon tyckte jag skulle ta hennes bil, så jag flyttade över de 3 tunga kartongerna in i hennes bil, sen skulle jag inte ha den utan jag skulle ha företagets bil, så jag fick packa ur och packa in igen. Brummade iväg från tomteland och då skickade adina sms om att vi skulle ner på kaffestugan så jag ringde upp henne och sa att jag inte kunde komma på iaf en timme för jag va på väg till grönklitt. Okej så hon men hon tyckte jag skulle skynda mig. Så jag körde på och kom till orsa camping, lämnade en kartong och slängde in massa broshyrer som jag skulle hämta, skulle sen åka till skidanläggningens reception med en kartong och då ringer adina igen - men det är sandra som pratar. Hon undrar vart jag är och så fastän jag nyss sagt till adina att jag va på väg till grönklitt, och sen åkte jag till björnparken. På vägen tillbaka till tomteland ringde adina igen för att fråga vart jag va egentligen!? Jag är på väg till tomteland vet du väl det sa jag ju nyss till sandra?? haha, okej säger hon så lägger hon på :P Sen kommer jag till tomteland och jag verkligen känner hur stressad jag är. Kör fram till chefen och säger "nu är jag här med broshyrerna!" toppen säger hon och så öppnar vi bakluckan.... "Men Melina!! Det är ju fel !! fanihelvetesjävlaskitiarsletspissdag. mitt i allt det där så ringer det. björn reinholdsson; Meleeeeejnaaaa vart äääruuuu.

Haha ja om ni slutar ringa och störa mig så hade säkert det gått mycket fortare och jag kanske hade fått rätt broshyrer :'(  nej då ni är så söta och jag vet att ni saknade mig där på kaffestugan =)

kl 15.30 åt jag mitt första och tydligen enda mål mat idag. me huuuungry.

nej nu ska jag minsann ta och avsluta den här muppdagen.

Kommentar:
#1: adina

ja men vi saknade ju dig! ingen fika utan mellis! de är som en fisk på torra land = DÖD

2010-06-17 @ 15:43:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: