melinadavideit

2010-06-13
19:59:26

jag lovar er
inom en väääääldigt snar framtid kommer min telefon fara och flyga åt helvetet!!! I HATE YOOOUUUU!!!!!! CCP TELEFON.
jag hittar ingen jävla sladdfitta heller.. ååååå.
fan då. jag får väl lov att köpa en ny telefon då! ha! vad tycker du om det då telefonen?? inte så poppis kanske va?? du kommer hamna på skroooooten! skyll dig själv för så går det när du inte gör som jag säger. och sony ericsson - kiss my ass för er köper jag då aldrig i hela livet en till telefon av!!
HA detta är inte klokt! skåda detta ur mina ögon!! efter jag skrivit det där hat grejset så gör telefonen plötsligt som den ska! och vem sa att tekniska saker inte har liv??
idag har jag jobbat på tomteland! fattar dock inte varför, vi hade visningsöppet, vem tycker det är skoj att gå in när det inte händer någonting?? jag har släppt in 22 personer på 4,5 timme. ha ha =)
hellooooo nissemell =)
nu sitter jag här på golvet i vardagsrummet och skriver med ena armen under knävecket (vig som fan är jag)
mitt agressiva utbrott på min telefon har lagt sig och snart ska jag skjutsa iväg mig själv till våmhus, för min man ska iväg till funäsdalen och jobba ända tills på torsdag!!(!!!!!) men det kommer gå bra =) jag har ju rätt fullt upp jag med!
imorn ska jag ge mig ut på bestyr med ida, vi får allt se hur det går!
hahaha wuuuu min coola mobil dog igeeeen! yeeeee..
förresten, ser ni soffan här bakom min axel?? visst fan är den grön?? stefan är helt säker på att den är brun...... hahahahahahahahh!!! snacka om färgblind killeee =)
det är den här låten som håller mitt humör uppe just nu iaf ;P ååå va hoffmaestro är bra!!!

Kommentar:
#1: färgexperten

den är brun, helt klart! din pojkvän har ett utmärkt färgseende (Y)

2010-06-13 @ 21:07:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: