melinadavideit

2010-06-29
02:31:41

nattpill =)
tjing, här ligger jag och provar på photoshop! fasen så svårt det är! men jag har en bild på mig som jag någon dag hade velat få ut som en tavla och sätta upp i min blivande bostad! man får väl testa sig fram lite =)
är faktiskt ganska nöjd med den här !
nu ska jag nog ta och sova, får pilla lite mer med det där senare. haha jag blir en nattuggla så fort stefan åker iväg :P han är som en liten muppchef som säger åt mig att nu melina ska du sova, och då hoppar jag busigt ner i sängen med ett skutt på en gång! =)
nu får jag krypa i säng som en mask! och hur tusingen lyckas man slå i stortån då?!  ja jag vet då inte. ont gör det fortfarande =(
nej fyfan klockan är halv 3! tur jag börjar 12 imorn =) oooo och om ett dygn har jag sett eclipse =) =) =)

Kommentar:
#1: Elliot =)

skitfin bild! den tycker ja du ska satsa på =]

2010-06-29 @ 08:58:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: