melinadavideit

2010-06-23
22:58:19

odd melly
jag har alltså sovit från 18 till 22 =) fasen så skönt och välbehövligt det var! och jag är fortfarande tröttis. det är skönt på nå sätt att vara trött och lite mysig å så. är det någon som kan sova så är det jag, det är bara att jag lägger mig ner och så somnar jag =) jag är lite av en odd melly =)
hehe odd melly ;)
appropå det så kommer jag inom snar framtid köpa mig en supersnygg odd molly tunica som jag tittat på ett längre tag! ååå vad det kliar i händerna på mig ! dom är inte billiga dom plaggen =(
aaa nu gör det ont i ögonen!! undrar om jag kanska ska ta och somna om igen??
och imorn kommer odd stefan hem ;D

Kommentar:
#1: Anonym

hahaha du är rolig du !!

2010-06-24 @ 11:08:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: