melinadavideit

2010-06-24
21:46:08

tydligen inte :P
min pojkvän dissar mig för sina vänner ikväll :P tack för den! ;) eller ja, han tyckte väl jag kunde komma dit, men ensam tjej med en massa karlar som bara dricker öl känns inte så väldigt imponerande på mig :P och jag ska jobba imorn och då vill jag sova hemma. men det verkar inte duga för karln min! jag som hade hoppats på en varm och mysig kram när jag kom hem =(
nåja jag får väl hitta på någonting annat då =) det blir nog inte så svårt! kör igång med lite kroppsbehandling =) så som hud, naglar, hår m.m. =)

förresten så har jag besegrat gesundaberget idag och fyfan va drygt det var!! jag och mina stavar tog sig upp alldeles själva =) trots att jag var galet trött efter jobbet och bara längtade hem till stefan (som jag inte träffat) så egentligen var det jäääävligt starkt av mig att göra det!


här är jag halvvägs upp!!

och här är jag på töppa!!!!
sen halvsprang jag på vägen ner för jag hade så bråttom hem till min kille och så... (som dricker öl) men som tur var så var min sötismamma hemma så jag och hon har fått lite qualitytime =)


såhär såg jag ut efter ett pass på berget =)

Kommentar:
#1: DFG

Bra jobbat Mellis!! Det går dåligt med min träning=(

Om man inte kan räkna in "springa på hus tak" som träning;)Hoppas allt är bra med dig! Glad midsommar och däääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!=)

2010-06-25 @ 02:02:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: