melinadavideit

2010-06-09
13:12:07

undring..
jag undra sa flundran.. vart tusingen är mina joggers??? fan de va ju som sagt döden att ge sig ut i mammens skor igår, så idag vill jag ha mina egna! hmmm.. vart kan dom vara.. kanske är i våmhus? stefan har väl inte kollat fastän jag bad honom göra det igår.. :P MUPP!
inatt/nu på morgonen har jag tittat på prinsessan och grodan! åå vilken söt film! jag gillar fan tecknade filmer! (eller ja, animerade som det nu heter på moderniska)
HIHI =) den tycker jag ni ska se faktiskt, riktigt cute story!
ja vad ska jag hitta på idag? jag ska ner på solariet iaf =) jag undrar lite varför inte sofia bladh ringer mig ang bröllopet som är nästa lördag :S hon kanske väljer att göra det samma dag?? vad vet jag :P
"Ingen får dig att känna dig underlägsen utan att du ger dem ditt tillstånd"

Kommentar:
#1: Adina

Ja jag undrar också varför man inte hört något från henne än. vet ju inte vad vi ska ha på oss när vi serverar? när vi börjar mm?

2010-06-09 @ 17:54:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: