melinadavideit

2010-06-01
22:50:55

vilka underbara dagar!
man kan inte annat än bli glad! idag har det varit strålande sol hela dagen! dagen började med att stefans mobilalarm ringde 04.45 ute i våmhus.. SMÄRTA I MIG... han pussa lite på mig och sen pyste han ner för trappen för att göra sig klar och sådär äta frukost och allt vad det nu han gör på morgonen (läs:natten) sådär när man egentligen ska sova!

jag somnade väl om och sen 05.50 ungefär kom han upp igen och pussa på mig och då visste jag att nu var det andra gången han kom upp.. jag väntade  lite och låtsades sova, sen hör jag; Melliiiiiis nu får du lov att gå upp! fan fan fan fan. så jag ställer mig upp helt koma och börjar klä på mig och går som en riktig zombie ner för trappen och rätt ut i bilen.

stefans bil har ju nämligen varit lite sönder, eller ja generatorn kajka ur, så han frågade mig så snällt igår om han kunde få skjuts till tåget inför tentan han hade idag då, och det är väl hur klart som helst att man ställer upp för min lilla mupp =) så jag släppte av honom inne i mora. tack gud för att jag lever, note to myself; kör aldrig mer när du bara varit vaken i 1 minut. resan gick iaf bra!

sen for jag hem och la mig!!! gissa om jag somna gött =) oja, så jag sov väl till halv 10 ungefär sen tog jag datorn och satte igång musik och satte mig ute på balkongen i sooooooolen ! underbart =)

sen hämtade jag stefan igen vid halv 2 efter att jag varit på stan och hittat mig en ny bikini (!) jag brukar aldrig hitta bikinis! och jag fick bra betyg av stefan också så det va ju megabra hörrniiii.

sen har jag solat på ganska mycket idag jag =) medans stefan höll på i verkstan, han håller på med ett skärpspänne i form av ett mopar m :P han gillar mopar!

sen på kvällen har vi fiskat... vilket slutade med att vi kastade sten i vattnet.. fick inte en enda fiskjävel!
killarna höll på å byta generator i stefans bil när jag fick uppdraget att leta mask i komposten. hmm tänkte jag undra vad linnea hade sagt om hon fått den här ordern. okej tänkte jag, tog högaffeln och högg i. och vad hittar jag?! JO FAN VÄRLDENS STÖRSTA MASKJÄVEL!!!



här har du linnéa lovén ! och här är den inte ens helt utdragen! snacka om alltså!!



här har vi johan och fredrik som letar bra stenar att kasta på hemvägen



min mupp <3

imorgon ska jag minsann äta sushi med rebecka :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: