melinadavideit

2010-03-16
00:32:29

dagen i bilder (bara för att jag KAN!)
tjing =) dagen har varit helt underbar!!



jag, sandra, svante och jessica drog oss till kläppen för att chilla lite =)



simon stod i tranan =)



adina med =) hihi va glada liftvärdar det finns på kläppen ;)




svante och jocke var förundrade över ölen som bubbla över så mycket och tillslut kom det isöl ur den ;D




och även lille munken va med oss och grillade korv på baksidan =)



såhär såg det ur förresten =) grillmästarn!



MYYYS =)



hihi johan och annis =)



drog senare min färd mot tranan igen, där jag träffade jocke! som hade praktik med ingen annan än...



BRUNO den gamle räven! hahaha han stod och kollade på brudar med långa ben ;P

senare drog vi oss hemåt! vi skulle ju på experium en sväng =) så jag försökte väl skärpa till mig och göra någonting fint av det så kallade spektakel som jag är!




gick ju sådär ;D

haha kolla den här bilden förresten?!



fråga inte mig vad jag har för färg på ögonen?! :S för det vet jag inte själv, byter ju var 10de minut tydligen =)



haha adinas mamma lotte är på besök här på linds åkeri ;D



vi va till experium som sagt var =)




svante tappade tänderna? :P



världens sötaste toppstugetjejer =)



muppadina posar vid bowlarskorna :P



och vi avslutar mitt bildspel med lisa som visar hur det går till på en motorcykel =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: