melinadavideit

2010-03-21
00:25:38

gülf
tjing! nu har jag precis kört adina och sandy pandy till en fest i gubbmyren. körde sandys räsergolf! även kallad gülfen! gick snabbt som attans! vi hann knappt blinka innan vi va framme =) så jag lämnade av dom i tryggt (!?) förvar till en utstapplande, vinglande björn :P blir nog säkert skitbra!

hon powernappat i 2 timmar idag från halv 7 till halv 9 sen kom adina in och frågade om ja skulle me ut men neeeeej jag kände inte för det :P ska jobba långpass imorn så nää. så jag gick väl upp och lagade 4 matlådor! duktigt av mig va =)

adina har tömt in alla bilder från hennes mobil så här kommer nåra :P




peppar inför fest :P



jag och sandypandy i gävle =)



jag och sjutuuuuusen ankor mitt i vintern! vi fick svaret på vart alla ankor tar vägen på vintern... gävle city :P



haha uuuush! sandra glömde ett kaffefilter i några dagar :P (vill inte veta hur många) tur man inte dricker kaffe ;D



tekniker björk när han jobbar som mest! haha =) glidarjobb!



det är då jäääävligt fint på kläppen =)



tekniker björn chillar bara runt även han :P lägger sig i snön när han känner för de!



sandypandy fyllde 22 =) kalas!



och såhär såg det ut dagen efter :P



mikaela och jag peppar för fest =)



favoriter =)



haha björk och hans kompis berguven



lipmupp inne på toppstugan =)

ja kära vänner det va då adinas bilder =) fick nyss meddelande om att jag ska hämta mina kära sambos sen så det är bara att ställa upp :P hmm undra om jag ska slagga mig lite så länge så jag får någon sömn iaf? det återstår att se =) pratar iaf lite med min muppstefan så länge :D ♥

Kommentar:
#1: Anonym

Berguven heter Bosse!! Och han är en jävla stekare!!

2010-03-22 @ 06:44:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: