melinadavideit

2010-03-17
22:34:23

ojojoj

snacka om att man inte har gjort många knop idag inte! jag och adina har bara såsat hela dagen och FAN va gött det har varit =)

imorn är det personalkväll och det ska bli kul =) våran chef bjuder på 3D bio, alice i underlandet, sen bjuder han även på bowling =) tjooooho va skoj =)

nu ska jag väl sova, har precis kollat på dating in the dark med 2 muppkompisar och det är ju världens pinsammaste program :D hahaha jag dör! hur faaaaaaa-aaaan kan man ställa upp i ett sådant program? VA? jag förstår ingenting, det är nästan så man blir lite småirriterad. vill man verkligen skämma ut sig själv så mycket, har man ingen självrespekt!? ;D

nej nu är mina 3 lediga dagar slut och imorn ska jag slita hårt i uven/ugglan =)


Kommentar:
#1: DFG

"imorn ska jag slita hårt i uven/ugglan =)"

Så ska det låta!! Men slit inte för hårt bara då kan dom ju gå sönder mina älskade liftar=)

Själv så kommer jag nog att dissa p-kvällen, DIF går ju in i slutspelet i morgon. Framåt DIF!!!!!=)

2010-03-17 @ 23:13:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: