melinadavideit

2010-03-03
00:53:20

tjing
nu ligger jag här i sängen, riktigt skönt faktiskt. var på förfesten på fiskarheden. "bratfest" :P spelade stockholmare ett tag, de va skojsi, men sen kände jag att neej melina, nu räcker det. du ska upp och jobba dag 6 av 8 imorn. gok o lägg di! så nu ligger jag här i sängen med borstade gaddar och inget smink, dessutom kommer jag må finemang imorn! precis som mamma sa åt mig när hon ringde mig idag(!?) nu har hon alltså ringt mig 2 dagar i rad, jag blir lite orolig! hon har inte ringt mig på typ 2 veckor, sen ringer hon 2 dagar i rad och vill inge spec?

fattar nada mammen =) kul att du kommer ihåg din dotter iaf! även om det bara slår dig att du har en till dotter när du ligger i badkaret :P haha! knäppmorsan.

imorn står jag iaf i örnen och jag hoppas hoppas HOPPAS att solen är med oss imorn igen för där är de guldläge att sola =) jäklar va jag va röd i fejset när jag kom hem idag :P och sussi sa att jag fått ännumer fräknar nu, så jag kollade, och jo. det ser  ut som jag spottat snus i motvind :P typiskt!

planerna är ändrade iaf och jag åker hem till mora på onsdag kväll och sen får vi se när jag kommer tillbaka :P verkar som att stefan är i akutbehov av sin mellis =) sötisen

ja vi får väl se hur lång tid det tar innan slafs-adinagidlund ramlar in här i huset och in i vårt rum och ramlar över alla våra miljoner kläder som av okänd anledning ligger på golvet för tillfället. jag har tyvärr inget svar på hur det kommer sig. men får väl ta tag i det där nu då när det kommer folk på fredag =)

Kommentar:
#1: Björn

Du lär väl komma tillbaka till festen på fredag eller?!



Va slafsen nåt slafsig när hon kom hem sen då?=)

2010-03-03 @ 06:40:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: