melinadavideit

2010-03-03
18:21:41

wööhoooo solen :D

yo! idag har jag och min bästa vän (solen) stått och hängt i örnens lift, alltså med musik, hela dagen! heeeelt underbart! och nu ser det ut som om jag har spottat snus i motvind. mina fräknar attackerar mitt ansikte bara pang!!! jaja, inget jag kan göra åt så det är ingen idé att gå och grina någonstans heller :P

och missförstånd har skett, jag åker alltså hem nästa onsdag, inte idag! muppar! jag kan ju inte missa sandys födelsedagsfest, för alla kommer väl ihåg att hon fyller hela 22 år GAMMAL imorgon torsdag! wööö snart är hon 40 :P

vet inte vad mer jag ska skriva, är lite småtrött har varit riktigt krävande att stå i solen hela dagen.... eller inte ;D tjo va de va livat. hände ju värsta olyckan där i sista svarta hoppet idag också så jag fick ju agera superhjälte som vanligt! stackars pojke! petter kom dit och styrde upp de där! så det vart bra.

over and out


Kommentar:
#1: Jessica

Hihi ja de va en härlig dag i dag du ;)Tack för trevligt sällskap ^^

2010-03-03 @ 19:38:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: