melinadavideit

2010-05-24
22:32:29

24 maj
tjing! idag har jag varit med stefan ner på stan för han vågade inte lämna igen ett par skor han köpt själv så jag fick göra det åt min lille spillevink =) han åkte sen snabbt hem för han har tentaplugg denna veckan.

sen vid 12 någon gång drog jag och ida och solade lite solarium och sen for vi runt nere på stan en sväng =) åt lunch på kaffestugan också =) mm en god räksallad åt jag =)

sen for vi upp till henne och kikade lite på resor och vi är riktigt taggade!! vi va och fixade pass till ida idag också för hon kom på att hennes pass har gått ut i februari :P shit =)

nu är jag hemma igen efter att ha spelat lite tvspel med ida ikväll =) stefan sover hemma för han ska plugga imorn den muppen =)

mina naglar har jag målat blåa idag :D





tjingtjong =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: