melinadavideit

2010-05-15
20:50:14

ååå hej!
fyfan fyfan fyfan :P snacka om att sälen-livet har gett mig NOLL kondis!! fan alltså, jag och cissi tvingade ut oss nu efter maten såhär på kvällskvisten och faaan :P det är drygt men skönt samtidigt :P

och JAG HATAR SANDBACKARNA I VÅMHUS. för den som inte visste det :P haha, jag sprang med molle, den vildaste knäppisen i koppel! han blir som en galen mupp när han får kopplet på sig! iaf så kom vi inför en dryyyg sandbacke och jag började ladda och jag märkte att molle började dra på lite för man behöver ju fart för att komma upp för backen! och BAAAAAM! så ligger jag på marken! hahahahaha tror ni inte på fan att jag snubblar på en rotjävel då? :P hahaha och cissi skrattar bakom mig "faan nu sku vi haft en kamera med oss!!" haha ja eller hur cisen :P

haha nej fyfan nu verkar det som om mina ramlartider är igång igen!! i sälen höll jag på att stupa i stengolvet i stolen dal en gång också! shit :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: