melinadavideit

2010-05-06
20:17:58

aloha =)
hej hej hemskt mycket hej!

imorse blev jag återigen väckt klockan 5 av min karl som sa åt mig att jag fick lov att hålla honom sällskap i köket. så naken sprang jag med täcket in i köket och lade mig i världens skönaste kökssoffa, där låg jag och susade medans han satt och åt, haha han blir iaf nöjd av det =)

när han ätit klart väckte han mig och sa att jag kunde springa in i rummet igen - sagt och gjort! en jävla fart sen låg jag i min sköna säng  igen =) sen for han iväg vid 6 och jag sov äääända till halv 11!! skönt att jag börjar få tillbaka min sömn igen, tänk om det skulle skita sig för mig och jag inte skulle kunna sova längre? dåå hade jag blivit ledsen, väldigt ledsen.

nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på riverside motherfucker! kläppenlåten som jag annars brukar kalla den =)



motherfucker

idag har jag iaf varit ner på stan och fixat min klocka som jag rockade sönder till hoffmaestro, gaaalet var det i publiken där och min mössa for lite hittan och dittan för folket hoppade i olika takt och hade armarna över mitt huvud hahahah jag måste sett ut som typ toker i snövit!

 

här är den ENDA bilden jag har kvar sen konserten, för den var på telefonen! åååå CPMELLIS.

nåja, tur att man har minne då... SÄKERT!! hur packad som helst, nej du mellis!!!

 

har iaf fått massa fina tackhälsningar för de fina bilderna på björn jag la upp igår. och sen har jag hört att dom vill ha mer :D får väl se vad jag kan hitta på =)

 

haha tina skriver till mig på msn;

⋆★Tinaa säger:
Vill du höra nå kul ?  :P
Melina säger:
självklart  :D
⋆★Tinaa säger:
What's up ?
Norrland  :D hahahahahahahahahahhaa

 

okej är det jag som har dålig humor eller var den där bara jättedålig? :P haha =)

 

här är någonting kul som jag kan sitta och garva åt i timmar :P felskickade sms!

 

Till: Mamma
Sms: Skärpning!!! Du har ju grövre hårväxt mellan benen än farsans skägg!!!
Svar: Vad vet du om det?

Förklaring: Skulle skicka till min tjej som kvällen innan själv tyckte att hon hade för mycket hår där nere. Blev jävligt pinsamt när messet skickades till mamma!

/Erik

Felsms.com

Till: Min mamma
Sms: Shit, tror jag börjar bli kär i dig sötis. Sådär, nu var det sagt och nu vet du. Hoppas på posetiv respons även om det kom lite plötsligt. Puss sötis... ;)
Svar: Du vet väll att mamma älskar dig, men det är ju inte det samma som att vara kär. Dock uttrycker du dig lite konstigt tycker jag. Kram mamma

Förklaring: Ja ja... skickade till min mamma istället för den tjej jag nyss träffat och blivit gladerligen förälskad i. Jag förklarade för min oroliga mamma, som sedan förstod
/Andreas

Felsms.com

hahahaha :D


Kommentar:
#1: elliot!

dadaaddaaadaadaadaa daaammmm, tracka! ne, intressant o läsa din blogg :D

2010-05-06 @ 21:31:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: