melinadavideit

2010-05-07
17:56:23

fredag!
hej på er! nu sitter jag i våmhus och väntar medans stefan äter, jag åt nämligen hemma med mamma vid 3 idag =)
efter det så kilade jag hem till rebecka som ville ha lite sällskap och vi pratade om allt mellan himmel och jord,  riktigt skönt att bara få prata ut om allt som är =) och hon förstår mig =) underbart! och filippa har blivit så stor och söt =) 9 månader gammal är hon nu om jag inte minns mig helt fel =)
vi gick ut på en prommenix också, och nu vet jag absolut att jag hade fel skor! jag har skavsårsblåsor på båda hälarna och på lilltårna  =(

ska se om jag hittar någon nål så jag kan picka hål på dom där :P

undra vad som händer ikväll jag =) imorn ska jag iaf köra åt linnea och fidde :D mina söta tjejer =) och på söndag ska jag linnea och simon till rättviksmarknad =) det blir nog en riktigt nice helg det här ändå, känner verkligen att jag behöver vara nykter! =)

just nu är jag riktigt sugen på mjukglass :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: