melinadavideit

2010-05-12
05:01:13

hej hej hej hej hej ehj ehjeehejejehjejheehje
tjiiiiing =) jag är hemma hos agge nu och har the time of my life =) fan alltså inte trodde jag igår vid 21 att jag fortfarande skulle vara vaken nu med lite alkoholK i kroppen =) men så är fallet, take it or leave it!

vi är glada och jag har nyss bakat lite negerbollar till agge för hon behöver det =) och just nu har adina och agge DEEPTALK men sånt behövs ibland. dom röker och jag kan inte med sånt så jag får stå på sidan =)

stefan sover och svarar inte på mina sms =/ jag älskar dig ändå stefan fast du dissar mig 5 på morgonen =) din syster har varit här med oss ikväll iaf och loppan med för den delen och det var riktigt trevligt =) du är bäst stefis =)

nu ska jag störa addi och agge i sitt DEEPTALK! dom snackar massa och ämnet är otrohet. jag vet inte om jag har nått att bidra med i den diskussionen utan att alla vet vad jag tycker =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: