melinadavideit

2010-05-08
16:35:14

molnen kommer ikapp en.
heej! nu har jag alldeles precis kommit hem från rättvik =) va dit med rebecka, magnus, hannes, olof och världens sötaste lilla skitunge filippa :D



det var trevligt iaf och nu har jag ätit årets första langos, som är givet när man går på marknad! men heeerregud va mycket folk det var! och mitt i allt så träffade jag en massa släkt! kul =)



märktes att marknaden tog musten ur oss, killarna i fram sover på varandra och filippa var jäääättetrött =)



fick i mig en sandwish häromdagen också, bara för de va så fint väder :D

ikväll ska jag köra loppan och lusen (linnea och sofie) =) får se vart det bär av och vad det blir för tok :P kan bli lite vad som helst med dom där två donnorna vet jag! dom andra två i skandalbrudarnas kvartett är på lady gaga i stockholm =) fan va kul!!

nu är det iaf inte lika fint väder som de va imorse eller som när jag åt glass, men vafan, jag får väl ta fram solstrålarna inom mig å göra nå bra av de här =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: