melinadavideit

2010-05-14
16:29:16

regn regn och åter regn!
tjing! nu är vi tillbaka i våmhus igen och jag har nyss duschat =) använde min nya hårinpackning också som jag köpte på stan idag =) det luktar MUMS =)



så om ni undrar hur mitt hår luktar just nu så är det bara gå in i närmaste affär och sniffa =) ååå ni kommer bli kär i doften =)

på kroppen luktar jag



såååå fräsch doft :D gud va fräsch jag är idag! och inte nog med det!!

för övrigt så målar jag naglarna just nu med mitt nya sommarfräscha nagellack som jag också köpte idag :D




ja ni ser ju färgen på allt och nagellacket står där i bakgrunden =) man ska vara fräsch nu inför sommaren känner jag :D

köpte även min favvomascara! har knappt haft nån fart alls i mina ögonfransar i vinter, den här gör att som når ända upp i taket och blir tjocka och bara wow :D



och sen är den så hiiimla lätt att ta av sig på kvällarna =) hihi nu ska jag snart måla på lite =)

nu väntar jag bara på solen =) kom igeeen!! jag vill bli brun nu!!!

Kommentar:
#1: Johanna

wow pow :D

2010-05-14 @ 18:53:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: