melinadavideit

2010-05-10
19:50:46

tack och prisa mig gud sara bärneman!
nu är det ju såhär.....

JAG HAR FÅTT TILLBAKA ALLA BILDER JAG HAR RADERAT PÅ FYLLAAAAAN :D fattar ni hur bra det här är?!?! nej jag tror inte det!! men det är så jävla kul!!!

kan ju börja med att lägga upp bilder sen den kvällen - då jag själv inte kommer ihåg någonting =)




här har vi jossa i bilen =) kommer inte ihåg vem som körde oss :P



tiina pussar på mig =) där ser jag ju relativt vaken ut iaf :P



adiina och iiida =)



söta tina inne på wasa =)



kvinnan, myten, legenden, svägerskan!! :D



puss på cizen =)



här har det då gått utför för fröken davideit weti :P



albatraaaoooss!! lillebjööööörn kom till wasa :D



stefan mosade mig tydligen :P




sen gick vi och dansade med gänget ;D



haha kungloppan och kunglusen =)



att jag inte kan behärska mig... :P jag, anna kans och ida länsmans =)



loppaaaaan i see yoooou :P



världens sötaste rebecka ;D



syskonen karlsson :)



dyngrak.nu :P

Kommentarer:
#1: J

Jag ser ut att ha vart väldigt pussugen den kvällen! Kan man vara så lycklig av att fylla äldst i gänget?! Haha!

2010-05-10 @ 20:18:17
#2: Sara

yaaay, vad bra att du fick det att fungera! man blir ju obeskrivligt glad när man lyckas få tillbaka allt man trodde var borta (:

2010-05-10 @ 20:26:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: