melinadavideit

2010-05-16
21:02:58

vad vore världen utan facebook?
man kan ju börja undra vad man hade vetat egentligen om inte facebook fanns? tänk bara hur mycket man får reda på om människor och allt annat som man kanske inte ens är intresserad av. imorse när jag gick in på FB fick jag reda på att min farmor dött idag/inatt. hon fick tydligen en massiv stroke i måndags och dog då idag/inatt, har inte riktigt hängt med på när det hände.

konstig känsla allt det här. det är ju riktigt ledsamt men jag hoppas att hon nu kommer till 2 av sina söner som dött innan henne. och jag tänker mycket på min farfar idag, tänk själv att man delat hela livet med någon, man har alla minnen tillsammans och man har byggt upp hela livet tillsammans - en dag försvinner den personen. vad gör man då? vad fan ska man göra då? jag vet inte vad jag skulle göra, vilken förtvivlan man skulle känna. usch usch usch.

nåja, idag har jag inte gjort så hemskt mycket, jag och stefan vaknade vid 12 och åt frukost, vid 2 behövde mamma bärhjälp så vi hjälpte henne, sen körde jag stefan hem till våmhus, va in där ett tag och myste, sen skulle han å stapla ved hos björn så jag åkte hem, har gjort tacogratäng så nu är jag määätt =)

mina naglar har jag målat svarta som en decembernatt =) har setat och skrattat ihjäl mig åt wipeout med mamma och syrran, nu är det ballar av stål =) lika kul det :D

vid 22 ska jag iväg och sola lite solarium med becko =)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: