melinadavideit

2010-11-23
23:35:08

jävlar i min låda!
nu har mellis varit kreativ här på kvällskvisten (efter lite tjat av min kära mor). Jag har nämligen agerat bagare!
kan erkänna att jag tog mig en liten en för att smaka av så dom vart okej! man kan ju faktiskt inte bjuda folk på någonting man själv inte vet hur det smakar!
hihi =)
Här hemma är det julpyntat nu! Haha våran familj är tomteskadad! Inte så konstigt när man är born&raised på tomteland =) så mamma dricker glögg, jag bakar saffransbullar och vi lyssnar på julmusik, julgardiner är uppe och tillochmed små tomtar! julstjärnan ser ni lite längre ner =) en lite modernare variant! =)
aah det är en härlig tid som är i intågande! blir ni inte riktigt glada i hela själen? det blir jag =)
på tisdag nästa vecka är det dags för det numera årliga julbakandet! min familj + adinas halva familj! =) I år har vi en till som ska vara med å baka och dricka glögg och det är ingen mindre än Björn Reinholdsson! Wiho! Om 5 år kanske vi är 20 pers vad vet man =) Ska bli riktigt mysigt! jag lägger upp bilder från det senare! Och som jag sa tidigare så flyttar jag upp mina grejer till Kläppen dagen efter och det gör även min blivande sambo (igen) Sandra "Sandy Pandy" Strömberg! Som jag saknat den tjejen! Wihoo! Kommer ta massa bilder då med =) Kanske dags att ladda kameran? Man glömmer ju bort den nu när man har en cool iPhone ;)
imorgon ska jag jobba på tomteland!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: