melinadavideit

2010-11-17
13:28:03

timon!
hej på er kära godingar! nu har jag fått order av min coola lilla svägerska om att jag uppdaterar för dåligt så det är väl bara göra någonting åt det då! här får ni förresten se min svägerska timon.

ni ser likheten va??
om inte så är ni blinda. :D ni ska se hur hon skuttar runt hela tiden!! precis som timon! därför passar det alldeles ypperligt att hon har blivit omdöpt till timon! det är jag väldigt tillfreds med! jag känner mig tillfreds med mig själv när jag ser bilden jag gjort där uppe =)


idag ska jag jobba, kl 16.30 åker jag och plockar upp min kära vän Rudy =) hon ville åka med mig upp till tomtens land och det får hon alldeles självklart göra =) så jag undrar lite vad jag ska göra tills dess! har städat rent hela köket, tillochmed fixat insidan av micron! det va ofräsht där vill jag lova! snälla människor gör rent eran micro senast idag!!


sen har jag även torkat av alla köksskåp! man blir lite fixerad vid de där när man håller på å flyttstäda och ser allt man missat förr! men nu så! nu e de fiiint =)

Kommentar:
#1: Cis

Nä men titta, finally Mellis! :) Va gulligt av dig att skriva nästan hela blogginlägget om mig, va rörd jag blir ;D hihii Förresten, du glömde nämna ditt nickname, det får du nog redogöra i nästa inlägg ;) Xoxo C

2010-11-17 @ 13:51:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: