melinadavideit

2010-11-03
14:40:22

wööö!
Öj! Hej på er!
Här sitter jag som värsta telefonsekreteraren! Har bokat boende i kläppen nu till min släkt som ska komma upp och hälsa på i vår :D Fasen så skoj det ska bli! Nu längtar jag tills dess! Ska se till så jag kan vara ledig då när dom är där =) Det va ju ingen av dom som kom upp förra året :( Men nu jävlar! Det ser jag verkligen fram emot! Fast det är ju mars/april de kommer så det kommer ju dröja men den som väntar på nå gott!!
Boka boende du med så ses vi där!!!

Annars då? Vad gör jag om dagarna då som inte ens har tid att uppdatera blögga?? Ja det vet jag då int men dagarna bara säger swooosch så är dom slut!
Den 21 oktober fyllde iaf min svärmor år och då var det lite kalajs! haha här ska ni få se en kul bild hur karlarna i våmhus är lite muppiga, och dom tänkte inte ens på det!! haha!
hahaha, alla karlarna sätter sig alltså på samma sida av bordet? fastän det finns minst lika många på andra sidan!
puss på baben =)
cizen, johan och fidde =) kusinerna andersson =)
syskonen johan och niklas =)
hihi ja nu fick det vara nog med bilder från den festen =)

stefan har nu som jag sagt tidigare börjat läsa min mötley crue bok =) han gillar den! och katten gillar han inte men hon gillar då honom, det syns =)
okej, bara för att jag inte har någonting att göra så tänker jag ladda upp massa bilder här nu =)
haha här är en bild på adina och mig från sjuan :P haha!! tänka sig!
i helgen var det ju kalajs! skoterns dag och efter det, fest på parken! här kommer lite bilder =)
anna kans rockade på bowlingen =)
hihi söta cizen ska kasta klotet =)
me and anabanana =)
helena och anna öser på!
hahahahahaha!!!

stefan däremot, han älskar att visa vädret tillsammans med tone bäckestad
haha sötis =)
kimberly fyllde 18 år igår!! =)
mammsen tidigt på morgonen =) vi är inne och sjunger för kimbis!
stefan va också med =) =)
kimberly fick en jättedildo ;)
hihi
sen gick jag och mamma ut i skogen och plockade massa kvistar och granris att ha i blomlådorna!
sötismammsen! ♥
världens bästa mormor =) ♥
ooch moffin =) ♥
sötaste kusin emma =)
mama =)
sötisarna firar kimban!
oj melllis va där med! :P
tårtadags!
hehe morfar i sitt snyggaste jag! han får avsluta detta inlägg =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: