melinadavideit

2010-10-14
01:49:53

All cred till er!
Som fortfarande orkar med att klicka er in här varje dag nu när jag har en liten så kallad "bloggtorka". Det verkar vara riktigt torrt i min skalle! Men det är väldigt mycket med flytten nu! Och inte nog med det så va jag till doktorn idag, har troligtvis en sträckning/vridning/nånting? i min vänstra svankmuskel, det troligtvis ifrån när jag fick stefan över mig på en fest PANG 103 kg över hela mig rätt ner i golvet. Niiice! Och sen har jag någonting som är och irriterar i min blindtarm. Drygt, så nu gäller det att hålla koll på om jag får feber för det är inte inte alls bra om jag får det!
Nåja nog med complaining. Vi flyttar iaf trots alla krämpor vi har. Endast kvinnor!! Fyfan va vi är bra egentligen! Och va mycket grejer man har det är ju sjukt! Vi tänkte på det igår när vi tömt alla köksskåpen - fan det syns ju inte ens att man flyttat 30 kartonger med grejer! Det är himla mycket grejer i dom där skåpen i köket, och tungt är det! Jäklar va vi kommer vara starka när det här är klart =)

Men imorn kommer iaf min morbror och halvkusin = karlkraft! Ä N T L I G E N ! Så nu blir det väl förhoppningsvis lite fart i den här flytten och förhoppningsvis får vi iväg lite större grejer som vi tjejer är för klena för att bära. Ibland är det faktiskt tur man är tjej =)

Idag var det iaf onsdag och det är min favvodag när det gäller TV! Massa massa roliga program! Typ först paradise hotel, sen bonde söker fru, sen GREYS ANATOMY ♥ och sist kungarna av tylösand! Mina favvosar allihopa!

I övrigt så är jag så intressant så att jag väntar hem 4 st (!) böcker som jag har beställt igår! Blev lite inspirerad av Angelina så jag har nu beställt hem en massa självbiografier! Bingo Rimér, Jenna Jamesson, Mötley Crüe och Marilyn Manson! Spännande! Jag längtar tills jag får sätta tänderna (läs: ögonen) i dom!

hmm vad mer ska jag uppdatera er om...Jo! Idag fick jag hem hyreskontraktet för boendet i vinter! Det börjar närma sig minsann! Det roliga med det var att Helgesson tydligen inte uppfattat mitt efternamn för jag fick hem ett brev som såg ut såhär:


hihi så fel det kan bli ibland! haha jag gillar frågetecknet bakom Deit ;) Ni anar inte hur många olika kompositioner jag fått höra på mitt efternamn! Jämt jämt jämt! Värst har alltid varit första uppropet när man börjat ny skola & ny klass och fröken sitter längst fram och ska se vilka alla är! Jag har alltid varit runt den 5-6 i listan någonstans så då lyssnar man ju oftast fortfarande.. Melina Dav... Davi?...  Devideeej...t? JA brukar jag på senare år alltid hunnit ropa snabbt efter de bara hunnit säga Melina :P

Nej fy hur krångligt det kan vara ibland! Men jag gillar mitt efternamn, jag tycker det är lite coolt =) Davideit! Dejvidajt för er som är osäkra på hur det uttalas.

Min karl är ute och jagar älg på dagarna han! Så duktig så! Jag vettefan om jag klarat av att sitta på pass sådär, alldeles tyst, jag hade nog blivit jäkligt rastlös tror jag. Hehe, därför får jag aldrig följa med honom ut :P Han tror att jag kommer sitta och rabbla varenda ord jag kan bara för att jag ska vara tyst. Jag får väl skylla mig själv då =) Men jag längtar iaf liiite tills jakten är över =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: