melinadavideit

2010-10-20
19:24:20

förkyld som en röv
hur man nu kan koppla ihop en förkylning med röven men det går nog det med!! här sitter jag i huset och eldar i kaminen och bara har det gött med tända ljus, solen har gått ner för ett tag sen och det är alldeles svart ute. Vintern är på in språng, det känner man verkligen nu när man är utomhus, det knastrar i gräset och lövhögarna har frusit på lite så när man ska plocka upp dom så är det lite hårt där med. Man stannar upp och sträcker på sig och tar ett djupt andetag för att dra in doften i näsan... OM NU DET GICK. Hela natten har jag legat och torkat snor på mig själv, det rinner som en kran alltså!
Min mininäsa ser ut som en röd boll mitt i ansiktet och det rinner och rinner ur den! Jag nyser så jag nästan kissar på mig! Jag nyser hela tiden! Ha! Vilken jävla grej, häromdagen hade jag så ont i halsen så jag spydde lite grann. Nice Mellis.
Men inte är jag bitter för det!
Tog mig en tur ner på stan för att posta iväg mitt hyres kontrakt för vintern, fast jag behövde köpa ett kuvert! På Ica fanns det bara 5pack och jag behövde ju bara 1! Så jag gick till Gallerix och fick mig ett kuvert och ett frimärke. Jag stoppade ner kontraktet och Klistrade igen, sen kilade jag in till Tina en sväng på resecity och inte förrän då insåg jag att kuvertet som jag köpt vad GULDSKIMRIGT! Hahahaha! Vafan ska Helgesson tro om mig när jag postar iväg ett kuvert som är alldeles skimrigt??  Jaja, han får sig nog ett gott skratt iaf! Han kallar ju mig för Melina Deit så inte vet då jag!
Nu är det iaf bara en och en halv månad kvar tills det återigen bär av till Sälen!  Pratade med min kära Frida i 1½ timme igår! Hon kommer kanske upp till mig någon dag innan vi flyttar till Källan! KUL!
Igår va min älskling jättesöt mot mig, han kom hem till mig med glass och fishermans friend! Han tyckte synd om mig som är förkyld! Muppisen ♥
Vi har skaffat en katt om jag inte sagt det! Tingeling heter hon och hon hatar mig! Hon älskar Kimberly men hon verkligen hatar mig! Vet inte vad jag gör för fel, ska fan skaffa mig en egen katt som tycker om mig! :P
Hannes och Stefan hjälpte oss in med diskmaskinen här iaf =) Duktiga pojkar!!
den här bänken har varit mitt projekt för idag!

Kommentarer:

Jaha! :D Nej en fyra är nog en aning för stor! Får väl leta vidare då :D

2010-10-21 @ 11:07:21
#2: Madeleine

Ja visst är den fin :) den är ju på rea nu! hörrö vi måste ses snart!!

2010-10-21 @ 15:09:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: